Saturday, January 24, 2015

Ikan Bakar Hammer Bay

Kali ini nak cerita pasal kedai ikan bakar. Kalau kat Penang area Bayan Lepas memang banyak choice. Kalau dulu aku suka pergi Telok Tempoyak, tapi sekarang dah jarang sebabkan agak jauh. Kat area tepi laut keluar dari jambatan pulau pinang pun ok juga. Malam tadi kami makan di Hammer Bay di Bayan Lepas. 3 minggu lepas aku dtg bawa family abang dan mak aku. Makanan not bad juga. Tiba2 semalam husband ajak makan kat sana. Apa yang aku suka tentang tempat ni ialah pemandangan yang cantik sewaktu menikmati makanan. Aku dtg semlm dalam pukul 6 ptg, dan cuaca masa tu baik. Dgn angin sepoi2 bahasa dan tempat yang bersih memang menambahkan selera. Lagi satu hammer bay ada tempat bersila. So org mcm aku yg ada anak kecil ni memang sesuai sgt. Kami order tomyam poktet, pari bakar, sotong goreng tepung dan kangkung. Tomyam poktet dia mmg power. Berasap!!!

No comments: