Monday, January 7, 2013

New year 2013

Aku rasa masih belum terlewat untuk aku celebrate new year. Aku cuma 7 hari terlewat. Tak seperti tahun-tahun sebelum ini, kebiasaannya malam new year aku akan balik lewat malam. Sebabnya terkandas dalam traffic jam. This year pukul 11 mlm, aku dah berlabuh untuk beradu. Pada mulanya memang nak sambut untuk pergi Esplanade Penang. Every year fireworks show dia memang entertaining sungguh. This year Luffy tak mau. "Kita tngk bunga api kat Luffy house na", "Mama tngk bunga api kat iPad Luffy na" itu saja diulang-ulangnya. Aku dah pujuk banyak kali tapi tak berhasil. Tapi actually aku diselamatkan oleh Luffy. Mlm tu diarrhoea aku tak baik-baik. Asyik ke toilet saja kerja ku. Imagine kalau aku dekat Padang esplanade tu. Org sibuk nak tngk bunga api, aku sibuk nak cari toilet. Dahlah public toilet, just imagine.. Mesti yucks.. Sebab mlm tu dgn org yg ramai, mesti t$&k pun banyak.

Anyway happy new year, hopefully all our wishes and dream will come true this year!!