Saturday, July 31, 2021

Lamanya tak berblog

 Ehm.. its been years dah tak berblog. Last entry was 2017. So many thing happened in these 5 years.. where do i begin?? so just to flash back apa yang dah berlaku aku dah bekerja di Intel, dah ada 3 orang anak. All boys, yes of course life is hectic. Luffy dah Form 1 dan Eirian dah darjah 1. Si kecil nama Ruhan pun dah 3 tahun. Sekarang nie all of Malaysian tengah melalui fasa "Perintah Kawalan Pergerakan" disebabkan penyebaran virus Covid 19 yang telah berkuatkuasa dari tahun lepas; 2020. Alhamdullilah, disebabkan Intel menjaga kebajikan pekerjanya, kami di sarankan bekerja dari rumah. The good thing i save a lot of my travelling time to work, but the bad side is too tiring since aku kena jaga anak2 aku yang 3 orang tu. Dikesempatan ini aku rasa patut menggunakan masa terluang untuk update blog aku yang dah berkulat nie. My interest of highlight would be my travelling time with my family. After all those are all good memories that I should keep so that it will be long lasting and my kid reference when they grow up.